tisdag 21 augusti 2012

Världens tröttaste tisdag.

vid tangenterna: Jessica kl. 14:15
Jag har just druckit en halv liter av Brämhults jordgubb/lime-juice. Så jävla god jue. Mmmmm.
Som strawberry daiquiri fast utan rom. Och ÄNDÅ så god! ;)

Bläää vilken värdelös dag det här är. Jag sov skitdåligt inatt så det var supertungt att gå upp imorse. Dessutom är jag helt svullen i kroppen, känns som om jag har jättemycket vätska som jag bär runt på. Ser ut som om jag har påssjukan typ:( STACKARS JESSICA. (Lilly sa alltid så när hon var mindre,om hon gjorde illa sig eller så: "Stackars Lilly". Därför är det ett litet internskämt mellan mig och Tobbis - det verkar bara vara vi som minns det... eller så körde hon det bara med oss för att hon visste att vi smälte då? Hehe.)
Jag har iaf beställt några tabletter som ska hjälpa mot det, så förhoppningsvis kan jag göra något åt problemet när det kommer framöver. Ibland spelar det liksom ingen roll vad jag gör: Inte äta bröd, springa, motionera extra mycket, ta äppelcidervinägerkapslar etc etc etc... Så jävla kul är det liksom inte att gå upp 2 kg i enbart vätska typ var tredje DAG! Inte vecka - DAG.

Pluggandet går segt också eftersom jag är så trött. Tur för mig att jag ligger före. Är redo att lägga mig på soffan och dö. Later, buddies.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos