fredag 24 augusti 2012

Gotta have my bowl, gotta have cereal . . .

vid tangenterna: Jessica kl. 10:46
Detox-teét ingår i min krishantering för att bli av med
all vätska min kropp
samlar på sig. Jag hoppas att det ska hjälpa
till lite på vägen:)
Dessutom smakar det betydligt bättre än
jag hade förväntat mig!☺
Fredag! Och lön! Eller ja, studiepengar. OCH en halv lön. Jag hade inte räknat med några pengar från jobbet, så det var en mycket trevlig överraskning att se saldot på kontot när jag loggade in för att betala räkningarna. Nu har jag redan min "julbuffert" klar tack vare det, så det känns jätteskönt. Då behöver jag inte stressa över att kanske ta något extrapass eller så i November, utan jag kommer att ha så att jag klarar mig vid jul. :)
Ikväll ska vi till Johanna & Daniel i Södertälje, det ska bli jättemysigt att äntligen få se hur de bor, träffas och snacka skit och äta god mat.
Weeeee!♥

Nej, nu ska jag fortsätta plugga. Back to business!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos