söndag 19 augusti 2012

Söndag efter sommarfest och klipp och allt sånt.

vid tangenterna: Jessica kl. 13:38
Det blev att jag blekte och klippte håret, och nu i efterhand ångrar jag mig för jag är redan såååå trött på det blonda att jag spyr! Och luftfuktigheten som gör det omöjligt att styla håret utan att se ut som en tönt gör knappast saken bättre. Näe, i oktober blir det mörkt igen.

Sommarfesten igår var så jäkla rolig, vi skrattade massor, fuldansade, snackade skit, åt god mat och bara hade det bra hela kvällen och natten. Jag var hemma vid tre men städade undan efter vår förfest, så jag gick nog inte och la mig förrän vid fyra - men då var jag väldigt nöjd och glad med kvällen (mindre glad över mitt hår som förtrollats till töntfrisyren no uno av att ha blivit svettigt och fuktigt i nattluften, haha).

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos