måndag 13 augusti 2012

Lite trött i huvudet

vid tangenterna: Jessica kl. 15:39
Jag kan inte påstå att jag är pigg och alert i huvudet idag. Varenda teoriuppgift till programmeringskursen har tagit betydligt längre tid än de borde och behöver nu på eftermiddagen. MEN till mitt försvar måste jag säga att jag sov något så vansinnigt dåligt inatt. Jag var faktiskt helt övertygad om/rädd för att jag hade feber, för jag hade sådana drömmar och just den rastlösa, liksom stickande känslan i kroppen som jag brukar få då. Men antingen så var det bara någon slags "slut-på-semestern-oro" som drabbade mig eller så var det någon konstig tillfällig släng av feber som blev dödad av de två alvedon jag bad tobbis hämta när han gick upp.
Oavsett så är jag trött nu! Har suttit och fnulat på hur jag ska uttrycka mig för att förklara en Virtuell Javamaskin på bästa och minst förvirrande sätt i minst 20 minuter nu.

MEN! (ett till) Jag är väldigt lycklig. Och tacksam. Över att inte behöva ha ångest för att gå tillbaka till jobbet idag och att få använda min hjärna igen. ;)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos