torsdag 30 augusti 2012

Blowpro♥ (aka världens bästa volymfixare)

vid tangenterna: Jessica kl. 19:46

Förra veckan gick jag loss på hårprodukter, framförallt från Blowpro´s sortiment. Jag hade ruttnat på att mitt hår blev så platt och hopplöst nu efter att jag klippte mig senast. Det mår helt enkelt bättre än vad det har gjort förut när jag haft så här kort hår och jag är jätteglad över att håret mår bra, men i synnerhet när jag inte har så mycket hår så vill jag att det jag har ska gå att styla ordentligt. (hehe)
Först köpte jag volymschampoot, pomaden och moussen (tog en liten flaska eftersom jag inte är något superfan av mousse i vanliga fall men ändå ville testa det här) och dagen därpå köpte jag misten ("blow up" thickening mist) och pasten (herregud, mycket svengelska i det här inlägget!) från Lernberger Stafsing

ALLA produkterna är GRYMMA. Framförallt MISTEN. Alltsååååå!!! Blowpro Blow up thickening mist - VAR HAR DU VARIT HELA MITT LIV??? Den är prestationsmässigt i klass med min ständiga följeslagare från Philip B, Lovin´ Leave-in och ni som känner mig och/eller läst bloggen länge vet att det har ingen produkt någonsin fått mig att säga förut.
Blowpro is THE SHIT. FO REAL. Så. Jävla. Prisvärt.
Glad tjej - glatt hår.

2 kommentarer :

Frida G Svensson on 2 september 2012 kl. 16:18 sa...

åh jag är själv sjukt sugen på att testa de hårprodukterna. har ett par som jag tänkte använda upp först men sen är det jag som lägger en beställning på eleven!

kul att de faktiskt var bra också. känns mer värt att prova dem när du gett en så bra recension!

Kram Frida

Jessica on 2 september 2012 kl. 21:47 sa...

Jaa för bövelen, klicka hem!! :D Jag vågar nästan lova att du inte kommer ångra dig! =) Kram!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos