måndag 27 augusti 2012

Måndag. Jag gillar måndagar.

vid tangenterna: Jessica kl. 10:39
bild från i somras någon gång.
DELS så kommer det väl lite ifrån att efter att ha jobbat helger i 6 år så uppskattar man måndagar eftersom de innebär att man är ledig när man har jobbat en hel helg och dels så uppskattar jag dem mer nu sedan jag började plugga eftersom jag har hela veckan framför mig att ta tag i det jag ska göra och styra upp det. Om jag får mycket gjort på måndagen behöver jag inte stressa resten av veckan.
  Så på samma sätt som jag får mest gjort på förmiddagarna kan man säga att jag får mest gjort tidigt i veckan, hehe.

Jag behöver köpa tyg till ett slags draperi, så jag sitter och letar lite när jag gör en paus i pluggandet. Någon som har något tips på en bra hemsida som säljer fina tyger till bra pris? Ellos och Jotex är liiite begränsade just nu... Det är lite för mycket höstmurr, jag vill ha färg! :)
Typ GreenGate liksom. (är lite för snål för det där tyget dock!(; )

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos