söndag 12 augusti 2012

Spår efter den första semestern i Drömmis.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:19
(klicka för större)
Fyra veckors semester är nu till ända, alltså. Imorgon blir jag officiellt tjänsteledig! Det ni.
Man hinner ju samla på sig lite grejer under semestern... här ovan ser ni några av dem☺

Dagen idag gick galet fort. Igen! Jag gymmade, vi var förbi hos min fina mamma och fikade - det är så mysigt att bara kunna titta förbi sådär - och såg hur mysigt hon har fått det i sin lägenhet nu, därefter åkte vi och handlade. Väl hemma igen lagade vi mat, kollade på handbollsfinalen och när den var slut såg vi på True Grit. Den var precis så bra som jag visste att den skulle vara!

Nu går Tobbe och lägger sig. Och det är sjukt, men det känns liksom inte ens konstigt - trots att han suttit uppe längre än mig varenda kväll hela semestern, typ. Hahah. Man trillar tillbaka in i vardagen redan nu.♥

P.S: Om min fjärilskopp måste jag bara berätta att jag har spanat på den hela semestern. Den var dock ganska dyr för en kopp och därför kände jag att jag inte riktigt hade råd med den då när jag först såg den. Nu blev den en present till mig själv som jag ska ha att dricka ur när jag sitter och pluggar!;) D.S

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos