torsdag 2 augusti 2012

Be patient, young padawans.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:58
Det är lite lågtryck här på bloggen för stunden, som ni kanske märkt. Jag tänker att ni själva säkert har fullt upp med att vara upptagna med annat, så ni lider säkert inte av det ändå...? ;)
MEN på måndag börjar ju skolan för mig - yaaaayyy!! FO REAL - så då kommer jag tillbaka med lite mer pålitliga uppdateringsintervaller, hehe. ☺ Mina inledande uppgifter (som jag har smygkollat på) är ganska okomplicerade - i synnerhet i den ena kursen, så jag lär få lite tid över. Iofs så kanske jag spenderar den tiden med min gosing då, men veckan därpå så går även han tillbaka till jobbet så då är det verkligen tillbaka till vardagen - och att bygga upp lite nya rutiner, för min del. Jag ser verkligen fram emot det! Är uppriktigt nyfiken hur väl mina planer på hur jag ska lägga upp mina dagar kommer att fungera. ☺
Men nu vet ni. May the force be with you i sommarens sista månad.♥
bild via weheartit

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos