tisdag 8 januari 2013

DÖ luggen, DÖÖÖ!

vid tangenterna: Jessica kl. 15:37
Idag säger jag slutgiltigt FARVÄÄÄÄL till min lugg. 
Alltså detta med att ha pannlugg. Och försöka kamma den åt det motsatta hållet än vad min bena är, eftersom min frisör sa att det syntes var den var (sidbenan alltså) eftersom håret var mer slitet där... NOG NU. Nu har jag kämpat med detta i typ tre månader, det räcker. Man ska ju jobba med sitt hår, inte mot det och mitt hår är inte skapat för mittbena med pannlugg. Det var kul så länge det varade, men nu är det över. TACK OCH HEJ LEVERPASTEJ, liksom. Jag är en svepande sidbena-kind of girl, så är det bara. Så nu är det bara att vänta på att luggfan växer ut... Jeeejjj. Sålänge har jag köpt dyrt schampoo och inpackning från eleven.se idag, såatt håret ska bli glatt.

Jag har inte fått så mycket gjort idag. (Mer än att föna håret dit det vill, vill säga.) Det beror på att det inte FINNS så mycket jag kan göra för tillfället.
Jag väntar på min CSS-bok till webbutvecklingen som jag måste ha för att göra veckans uppgift. Och så ska vi fixa Photoshop till mig, som jag behöver till Digitalt skapande, och det ska vi nog ordna ikväll.


När jag var ute och gick i snöyran imorse var jag liteliiite irriterad på att det såklart skulle komma mer snö nu, så att jag var tvungen att ta vinterpjucks på mig. Det har ju varit så befriande att kunna gå i mina Nike Air´s den senaste veckan. Men nu ba: "NEEHEHEHEEEEEJDUUU". Ouf.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos