onsdag 23 januari 2013

M.I.A

vid tangenterna: Jessica kl. 22:20

Viktig notering: Bilden är inte från idag. Den är från typ andra veckan i december. Det är därför jag ser så trind och nöjd ut. För det var innan jag blev sjuk FÖRRA GÅNGEN. Jag ser mest bara glåmig, rödnäst och "otvättad-hår":ig ut idag. (Som jag gjorde andra halvan av december.) Det kändes inget kul att lägga upp en bild då och jag hade typ bara den här på laptopen... plus att jag har spenderat dagen med att försöka få grepp om hur man jobbar med lager och dylikt i PS Elements 11 eftersom uppgiften i Digitalt skapande den här veckan är att göra ett kollage (med ett visst tema) på det viset. Bilden ovan har tre lager, kan jag upplysa er om. Och det är inget avancerat över det på något enda litet sätt eller vis, måste jag även beklagande tillägga. Men, men. Det ska nog bli bra. Jovisst. Ge mig 40 koppar te och energin att steka lite bananpannkakor till lunch imorgon och på fredag, så är vi nog hemma sedan ska ni se.

Nu ska jag titta på nya avsnittet av COUGAR TOWN - veckans höjdunkt!!!! med massor av utropstecken!!!!!!!!!! - innan jag ska krypa ner i sängen... och hoppas på att katterna och Nizze, som vi passar fram till fredag, låter varann vara ifred inatt så att vi får sova. ☺ (Hahaha. Tillåt mig upprepa: Hahaha. Så naivt. But you can´t blame a girl for trying.)

2 kommentarer :

Sofia Sönnert sa...

Hej du :) Har du något bra recept på pannkisarna? Det låter så himla gott :) ?

Jessica on 24 januari 2013 kl. 10:46 sa...

Det är superenkelt!
En portion är 1 banan + 1 ägg.

Mosa bananen, ha i ägget och blanda ihop med en nypa vaniljsocker och en nypa salt och stek på!:) Konstigt att något så simpelt kan vara så gott:D

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos