tisdag 18 december 2012

En snabb liten (jävligt bitter) inflikning:

vid tangenterna: Jessica kl. 12:29
Jag är på riktigt redo att falla i gråt av frustration any minute idag. Idag är det en vecka sedan jag blev sjuk. Hittills har jag fått stryka tre roliga saker i kalendern som jag skulle gjort såhär i början av mitt jullov: Adventsfikat med le göls, "The Hobbit" på bio och så självklart fikat med mina kollegor igår. Bion ska vi gå på i mellandagarna istället, så det är väl ingen större fara egentligen (MEN ÄNDÅ), men tjejerna och kollegorna... att inte kunna vara med där gör mig verkligen så ledsen. Och idag är det 25-årskalas för Jonas som jag är väldigt osäker på om det är någon idé att närvara vid. Idag är nämligen den stora hosta your guts out-dagen! Ja, utöver snoret som tamejfan har runnit i ett sedan i torsdags och min röst som jag typ har glömt hur den låter i normala fall, när den inte är hes och knappt förståelig. Och så mitt svullna Quasimodo-ögonlock. Nivå på självömkan: Hög. Nivå på bitterhet: Högre.

bild via weheartit.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos