fredag 5 oktober 2012

YAY ME

vid tangenterna: Jessica kl. 16:16
Jag hade glömt hur det var att se ett prov och inse att jag kan svaret på alla frågor. Idag gällde ju detta inte bara ett prov, utan två. Det var fucking glorious!
Gudarna ska veta att det var längesen. På gymnasiet var ju som sagt inte direkt det där med att plugga till proven mitt största fokus. 
Jag hade två timmar per prov men jag blev klar med båda på en knapp timma. DUKKTIK HEST.
Som ett litet ljus gick jag ut från NKC och firade att jag hade den här första riktiga prövningen överstökad med en mintchoklad-latte (och en smörfralla till jag kom hem). Sedan cyklade jag runt lite och var allmänt nöjd. Jag funderade på att cykla runt ringis, men det var så kallt (7 grader!) så jag avstod.

Fredagsstämningen är med andra ord på topp! Det enda dåliga är att Tobbis verkar ha åkt på en förkylning för han kommer hem med en värkande hals om ett tag.♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos