måndag 8 oktober 2012

Moderkort hela dagen.

vid tangenterna: Jessica kl. 17:42
Jag har suttit och plitat på min rapport om moderkort hela dagen och nu börjar jag bli smått rastlös och... tja, färdig. Jag vill bara få till en bra avslutning liksom. Den SKA bli klar idag, så är det bara, för A-uppgiften till programmeringen är betydligt mer krävande och kommer garanterat behöva all den tid jag har att ge den fram till fredag då den har deadline. Men lite rastlös är jag allt nu... och då blir det ju lätt att tankarna snurrar iväg till allt annat än just det som den borde fokusera på. Just nu vill jag verkligen gå ut och gå samt uppdatera bannern till bloggen. Bara sådär.

Fan, det blir ju mörkt så tidigt nu! Jobbigt ju om man vill gå ut och gå och få lite dagsljus, haha.
Men alltså jaa... just därför borde jag väl få till den där slutklämmen nudå. Jäkla moderkort alltså.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos