lördag 27 oktober 2012

Lördagsmorgon

vid tangenterna: Jessica kl. 10:32
GOD MORGON!
Ahhhh jag börjar äntligen återvända till livet, hehe. Jag, Natha och Jocke hade en vinkväll som skulle varit en vinkväll men som blev ändrad till spelkväll när vi blev så få, som sedan alltså blev en vinkväll ändå... eftersom vin är så gott... och lite spelkväll också faktiskt! Jag vann två av våra tre frågesportomgångar! Firade båda vinsterna med lite Gangnam style. :D

Dock så hade Jockis bara rött vin hemma när mitt vita tog slut och rött vin = DÖDEN för mitt huvud dagen efter.
Nu är jag dock som sagt på väg tillbaka, efter fyra alvedon,  två koppar starkt te, två mackor och ytterligare två Finn Crisp.☺
Nu ser jag fram emot en lugn och skön lördag.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos