onsdag 10 oktober 2012

Skitdag

vid tangenterna: Jessica kl. 10:56
Just nu står det helt still för mig. Det är så frustrerande och jag gillar det INTE för det är så lätt att bygga upp ångest gentemot en uppgift när man inte lyckas ta tag i den, som sedan i sin tur gör att uppgiften blir större och svårare i ens huvud än vad den egentligen är. Vid närmare eftertanke och när jag satte ord på det nu så är det ju just det som redan har inträffat. Gah.
Överlag känner jag mig typ irriterad idag, det är som någon frustration i kroppen som vill ut. Det bästa vore att gymma då, men samtidigt är jag trött och frusen så jag funderar på att ta en pw istället. Då får jag dessutom frisk luft och det känns som något jag är i behov av.
Innan det är det dock smoothietime! ☺ Alltid något som är lite... kul? ... Nah.
bild via weheartit

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos