onsdag 10 oktober 2012

Duschdraperi och... ehhh...

vid tangenterna: Jessica kl. 16:33
Jag har ju glömt att visa er det nya NYA duschdrapriet!:D Jag köpte ju ett från Lagerhaus, men det var i plast och kändes inget kul, även om det var fint. Tobbe ville inte ha det rosa som jag spanat ut på H&M Home och när vi enades om ett annat så var det en amerikansk webshop och frakten skulle gå på nästan hälften av vad själva draperiet kostade. Till slut blev det det här från ellos! Det är blommigt och fint men ändå tillräckligt blått/turkost för att Tobbe inte ska känna sig helt överkörd, haha. Jag tycker jättemycket om det faktiskt. Det matchar dessutom också våra förvaringskorgar som står ovanpå tvättmaskinerna.

En annan grej som jag tycker lyser upp badrummet lite är lustigt nog några tampongförpackningar! Haha!
Moxie tamponger = onödigt fina förpackningar. De kostar en tia mer än butikernas egna (och en femma mer än OB eller de andra "märkestampongerna"), men de är så fint paketerade i en fin box som håller två små metallburkar med tamponger i. Och tampongerna har rosetter på plasten. Hahaha. 



0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos