torsdag 25 oktober 2012

Cry me a river, shitface!

vid tangenterna: Jessica kl. 22:57
Bara en 90-talig bild på mig, giving the eye. Hejhej.
HÖRRNI. När jag var ute och gick tidigare ikväll så började det snöa. DET VAR HELT FUCKING UNDERBART!
Jag och många andra sprudlade av lycka över årets första snöfall.(!!!!!) Det är onekligen något visst med det, det tycker åtminstone moi (och uppenbarligen många med mig). Lyckliga som små barn instagrammades och facebookades det suddiga bilder på fallande snö i gatlyktors sken.

... och då ska såklart någon anmärka på detta. "Jaaa, det snöar - OCH?" Som en Grinch kommer de och trampar på den lilla stunden av glädje folk verkligen kan finna i den här FÖRSTA snön. Och jag känner bara att...





"Åhhh, måste du läsa om att andra människor är glada över snön? That must be so hard for you!"

2 kommentarer :

Elin Sofia on 26 oktober 2012 kl. 07:45 sa...

Åh, vad jag håller med dig!

Hello cupcake on 26 oktober 2012 kl. 09:26 sa...

Jag tyckte det var ganska mysigt, förutom att det gulliga snöfallet övergick till en hagelskur som var mindre mysig när man fick den piskad i ansiktet..

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos