torsdag 11 oktober 2012

Jag köper inte "vardagskläder" längre

vid tangenterna: Jessica kl. 17:37
... utan typ bara träningskläder. Fo real. Jag har typ brist på "vanliga" kläder men efter att jag beställde träningskläder för nästan 2000 spänn häromveckan så har jag lovat Tobbe att klädshoppandet är SLUT från och med nu och åtminstone fram till jul. Och det känns helt okej!;) Men runt jul brukar jag alltid vilja ha lite söta outfits att ha på glöggkvällar, julafton och nyår och så, så då får vi se.
Här är mina favvisar just nu iaf:
Powerwalk-kläder för kalla höstdagar (oskarp bild märkte jag nu, sorry!):
Rosa fleecetröja och svarta mjukisbyxor med dragkedja på fickorna - praktiskt - från H&M.

Adidas-mjukisar, oversizeade och med fina färgdetaljer från Haléns.

Finaste shortsen, från Sportamore.

Världens skönaste och finaste tröja (Adidas) från Haléns, Nike-träningsbh:ar från Sportamore och löpartights med färg  (de till höger är turkosa, ser gröna ut på bilden) från Haléns.
Det blir ju typ tusen gånger roligare att röra på sig när man har kul kläder till det. Nu när det börjar bli kallt är det lätt att hellre mysa in sig hemma liksom, därför investerade jag i lite fina kläder för att hålla motivationen uppe liksom, hehe;)

3 kommentarer :

Elin on 11 oktober 2012 kl. 23:01 sa...

Jag håller med! Man blir mycket mer pepp om man får känna sig lite snyggare också :)

Jessica on 12 oktober 2012 kl. 10:56 sa...

Jaa, hur taggad blir man av att dra på sig ett par gamla fula mjukisar och en dassig tröja och tshirt liksom? Haha=)Det borde inte spela någon roll - men det GÖR ju det!

Anna Sevo on 19 oktober 2012 kl. 16:50 sa...

Hej och så kul att du shoppat sportkläder hos oss på halens.se :-)

Ett tips om du vill locka våra kunder att kika in till din blogg...
Det är viktigt att du länkar rätt om det ska fungera:
1. Skriv ett blogginlägg
2. Gå in på den specifika produktsidan på www.halens.se och kopiera adressen. Obs! Använd produktens sida, inte förstasidans adress!
3. Länka till den kopierade adressen från ditt blogginlägg
4. Pinga http://www.twingly.com/ping så att vi vet att du länkat till oss
5. Efter ett tag dyker länken till din blogg upp på Halens.se. Du hamnar nu både under senast bloggat på startsidan samt direkt under produkten.
Tips! På alla produktsidor finns det en ”Blogga”-knapp. Genom att trycka på “blogga”-knappen får du en färdig länk som dessutom innehåller bilden på produkten.
Lycka till och trevlig helg önskar Anna från Halens

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos