torsdag 4 oktober 2012

Kanelbullens dag = Bra dag.

vid tangenterna: Jessica kl. 20:43
Jag läääängtar så till imorgon eftermiddag när jag kliver ut från NKC´s lokaler och har gjort mina prov. Då jävlar ska jag ta ledigt resten av dagen utan minsta lilla dåliga samvete!!:)Börjar faktiskt bli riktigt pirrig i magen nu... Haha! Mina första prov på programmerarutbildningen! Woooaaahh!

Jag ska ta tag i mina Datortekniksanteckningar nu, men måste bara säga att det här var en bra dag. Fo real.
• Jag har korvstoppat programmering i hjärnan.
• Anna Della Russo-glasögonen är MIIINA! (nåja, jag har beställt dem och betalat för dem åtminstone, så inom kort är de det iaf.)
• Jag har fikat med Natha♥ Fina, bästa Natha.
• På stan sprang vi på Mary! Blir så glad av att se henne.
• Kicks hade äntligen fått in Make up store´s svarta kajalpenna som jag väntat på i tre veckor. Weeeee!
• Jag sprang på mami på stan också, så vi gjorde sällskap på Coop.
• Jag hämtade ut min egna upplaga av Hungerspel-trilogin (heheee... nörd.). Lånade den av Jenny när jag läste den. Kände mig dock inte hel utan den i min närhet.
• Tobbe köpte årets första JULMUST till mig eftersom jag hade fått ett hett tips på facebook om att det skulle finnas på Willys nu. WAAAAHHHHHH!!!!!!! Har inte druckit någon än... Kanske blir lite till kanelbullen?

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos