torsdag 25 oktober 2012

Torsdag - mycket bättre.

vid tangenterna: Jessica kl. 16:45
♣ Vaknade på bättre humör.
Soooolsken☺
♣ Är glad och nördig över min nya phoney.

♣ Smink, hårfix och en färgglad blus kan hjälpa upp humöret ganska bra.

♣ Har betalat räkningar - vilket i sig kanske inte är så jäääkla kul, i synnerhet inte nu när jag är student, men likväl alltid... känns bra. Jag känner mig liksom... ren efteråt. Hahah. Som "nu har jag gjort rätt för mig igen".

♣ Fick mail från cdon igår om att min efterlängtade skiva är postad - jag kan dock inte spåra den med det kollinummer de angav så det skulle vara just typiskt om något blivit fel... Men förhoppningsvis kommer den imorgon! :)

♣ Har träffat min fiiiinaste wimmie Vi lunchade på Konditoriet och gick en liiiten sväng på stan. Åhhh. Gosegos. :D Sofia skulle traditionen trogen dofta på fyrtio olika parfymer inne på Kicks, för att konstatera att ingen doftade lika gott som "äpplet" (DKNY). Hahah.
Min "specialbeställda" chevrésallad med krutonger från deras ceasarsallad;) Höhö.
-----
Nu har jag dock avsatt ganska många timmar på dagen för annat, så det blir att plugga till senare än vanligt istället. Men det var det SÅ VÄRT.♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos