lördag 11 januari 2014

Spets! Åhhh spets!

vid tangenterna: Jessica kl. 23:58
Jag har dille på två saker just nu: Olika nyanser av grått (som jag redan nämnt) och... vita spetsgardiner. 
Jag var inte alls lockad av tanken att sätta upp de svarta spetsgardinerna i vardagsrummet igen när jag städade ut julen i måndags. Och eftersom jag blev helt nyförälskad i mina vita när jag satte upp dem i datarummet och sovrummet så kände jag att jag verkligen ville gå all in på den vita spetsen. Oh yessss!
Först tänkte jag vänta tills vi skulle till IKEA och plocka på mig två par av deras Alvine, men så hittade jag spetsisar hos Jotex som det även fanns kappa i metervara till - lyckan!
Idag kom de upp och de fångar upp ljuset från snön så perfekt. *lycklig Disney-suck*


Och så ett exempel på det grå.♥ En av de andra muggarna som jag köpte samtidigt och som jag tycker är alldeles för små att dricka ur kan ni förresten se om ni tittar noga i fönstret till balkongen. Min amaryllis fick ha sin grande finale i den. :)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos