torsdag 9 januari 2014

Vintern-post-jul-dofter:

vid tangenterna: Jessica kl. 22:20

I mellandagarna köpte jag hem ett YC-ljus i doften "A childs wish", bara för att vara redo liksom. Vårt "White christmas"-ljus kämpar på fortfarande (och de andra juldoftljusen var det så mycket kvar av att jag plockade undan dem till nästa jul) men är på upphällningen nu.

Jag fick ett "A childs wish"-ljus av Pulia när hon och Kerstin hade varit i London förra våren och jag tycker verkligen att det doftar vår på gränsen till försommar. Nyklippta gräsmattor och doftande ängsblommor, typ. Jag övervägde att köpa en Large, men nöjde mig med en Medium jar efter lite eftertanke - på våren kan jag vara lite mer ombytlig av mig. ;)

Sedan är jag lite kär i "Hello darling" från Victorias Secret för tillfället. Jag köpte body lotion:en före jul och kunde inte låta bli att köpa body mist:en också, den kom idag. Den är sådär på gränsen till för söt och sliskig - men jag kan inte stå emot! Moahaha!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos