torsdag 23 januari 2014

Idag är det 11 månader till dagen före julafton.

vid tangenterna: Jessica kl. 10:09

... och jag kan uppriktigt säga att jag inte ens ser fram emot sommar eller värme just nu - det enda jag vill ha är jul! Det känns bara segt att jag måste stampa mig igenom en vår, sommar och höst innan dess liksom. Okej, april, maj och juni är trevligt. Det HÄNDER grejer liksom. Men sedan: Snooze-tiden på året. Juli till september. ZzzZZZz. Då går jag bara och väntar på att få äta lussebullar och dricka jul-te igen.
(Jag kan se framför mig hur Jenny sitter och hyperventilerar just nu: vi har nog ganska exakt motsatta åsikter här, hahah.♥)

Med det sagt så har jag ändå en väldigt mysig torsdagsmorgon. Jag lyssnar på föreläsningar (medan jag leker med mina fotoappar), dricker te och sniffar på YC-ljus. Jag gillar torsdagar.
Och jag är så jäkla GLAD över att få plugga igen.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos