torsdag 30 januari 2014

Deluxe edition

vid tangenterna: Jessica kl. 15:54
 (För er som inte är The Sims-nördar så är rubriken en referens till en specialutgåva av det första spelet. Ahhh *hand mot bröstet* sådana minnen!)

NU ÄR DEN HÄR! Och JAG KAN INTE KOMMA ÖVER hur snygga de svartbetsade benen blev med guld(mässing)hjul! Jag visste att min magkänsla inte lurade mig. ;)
Jag vill typ ha bilderna av de där benen och hjulen som bakgrundsbild på telefonen... eller till mitt morgonalarm.
mio, howard, soffa, couch, oxford delux, black and gold, svart och guld

Och här är vår satsning för att undvika att vår nya älskling går samma öde till mötes som den gamla:

(Men skulle de ens försöka klösa på min Howard... då får de se ett psykbryt de sent glömmer.)

Den är såå... fluffig. Jag älskar den. De perfekt rundade armstöden, den svängda formen, fluffet, höjden, benen. BENEN. Hallelujah. Amen.

1 kommentarer :

Unknown on 30 januari 2014 kl. 16:10 sa...

Snyggt, lycka till med kattklorna
Sväris

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos