måndag 20 januari 2014

Student igen!

vid tangenterna: Jessica kl. 11:08
Herregud vad snurrigt det är just nu, med tre helt olika skolportaler, inloggningar och "var börjar jag?". Det största frågetecknet är dock hur de har tänkt att man ska göra med kursen Digitala bilder där vi ska jobba med Photoshop CS5. Det verkar liksom inte som om skolan tillhandahåller programvaran? Och det kostar ett antal tusenlappar att köpa... Och mitt letande efter någon smart lösning underlättas ju inte av att jag försöker samla ihop intrycken, haha.

Dessutom har två av mina böcker inte kommit än - givetvis de två som hör till den enda kursen som hade två stycken obligatoriska böcker. Gah.

Men vi ska nog kunna styra upp det här snart. Jag längtar dock redan till i höst då jag förhoppningsvis kommer in på ett program och inte behöver känna mig som en yr höna på det här sättet.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos