torsdag 22 november 2012

Torsdagstriss

vid tangenterna: Jessica kl. 11:57




Hahah, det är ju bara FÖR deppigt väder idag! Jag blir på riktigt full i skratt för att det är så miserabelt november-väder. Jag sitter och tråcklar med min förbannade javakod ("VARFÖR BLIR DET INGA OVALER?" hörs skalla över Höjdgatan med jämna mellanrum idag) men jag tänkte bjucka på en liten bildtriss istället. 

1 - mellanmål just nu: vaniljyoughurt med rågfras och goji.
2 - Lizzie och deppvädret.
3 - Jag var förbi Willys på min morgonpromenad och kunde inte låta bli att smygstarta adventsfixandet liiiitelite bara med årets första hyacinth!

(Ursäkta att upplägget på inlägget är SÄMST, bild och text hoppar runt som de själva vill när jag försöker ordna dem. ): )

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos