måndag 12 november 2012

GAH.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:20
Igår är det en vecka sedan jag klippte lugg och jag är redan så trööött på den. Är jag osminkad så ser jag ut som en tönt i den och är jag sminkad så blir den ju skitig och ofräsch på två sekunder av puder och grejer. Dessutom är det typ omöjligt att sätta upp den bara för att få den ur vägen när jag går omkring här hemma. Arrgghhh. Så irriterande.

När den inte är så nyklippt och nyfärgad längre kanske jag slutar irritera mig på den igen. (?)

2 kommentarer :

Elin on 13 november 2012 kl. 22:56 sa...

Kan typ inte vara osminkad och snygg i min lugg! Men jag har lyckats vänja mig vid den och nu får jag den att sitta uppe bra oxå så det kommer nog om ett tag :)

Jessica on 14 november 2012 kl. 22:42 sa...

Åhh, du anar inte vilken tröst det var att höra det just idag, hahah:)♥

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos