fredag 9 november 2012

Åhh freeedag

vid tangenterna: Jessica kl. 11:52
Jaha, jag har precis druckit upp min smoothie och precis innan jag gjorde den så lämnade jag in veckans programmeringsuppgift, vilket betyder att jag kan ta helg nu. Jag funderade lite på att börja ta tag i nästa veckas uppgifter, men jag känner att näääe... Jag har varit sååå trött hela den här veckan (vintertröttheten, hej och välkommen) så det känns faktiskt som en väldigt behaglig tanke att bara ta det lugnt resten av dagen. Jag tänkte gå ut och gå en sväng nu, ta tillvara på solen och bara få lite frisk luft. (Vuxenpoäng på den meningen?)

Jag har bott i mina mjukisbyxor den här veckan. Och då menar jag på heltid. Hemma har jag så gott som alltid mjukisar (förstår inte de som på allvar inte känner att de måste slita av sig jeansen så fort de kommer innanför dörren) men jag brukar byta när jag ska ut, hela hösten har jag ju typ bara setts utomhus i löpartights, haha. Men inte den här veckan. Det är så varmt och skönt med mjukisar... och nu har jag ju åtminstone ett par snygga sådana, i form av mina svarta Adidas med rosa snöre och regnbågsfärgade kanter på fickorna... Haha. Alltid något?


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos