tisdag 20 november 2012

Tisdag 121120

vid tangenterna: Jessica kl. 11:08
HEJ!
Hittills idag har jag:
- Tittat på nya avsnittet av Hart of Dixie (medan jag åt frukost).
- Lyckats spola ner en en vecka gammal månadslins i handfatet (mina dyra silikonlinser) eftersom jag blev distraherad av Lizzie som kom och ville ha mat, vilket ledde till att jag de kommande tre veckorna får ha en "vanlig" icke-silikon-lins i ena ögat och en skön lins i det andra ögat (jag har kvar några oöppnade par av den första varianten jag använde innan jag bytte till silikon som är skönare för mina torra ögon). GAAAAHHH.
Jag var övertygad om att jag hade satt i den, men jag kände att jag aldrig riktigt fick ordentligt fokus med blicken och insåg att jag måste hällt ut den när jag trodde att jag bara hällde ut linsvätskan ur behållaren. :(
- Varit ute och gått samt handlat på Willys på vägen tillbaka.
- Pratat med 3´s kundtjänst.
- Börjat med dagens plugg.

Ganska duktigt ändå med tanke på att klockan bara är elva. Yay me.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos