söndag 11 november 2012

Söndag (och det är inte alls två veckor till första advent)

vid tangenterna: Jessica kl. 12:44
Jag fick för mig att det var just det. Två veckor till advent. Men det är ju tre. Ooouuufff.

Vi har en lugn och skön helg. Igår kväll kollade vi på Rock of ages, den var kul. Tom Cruise var snygg som rock n´roll-freak. Hehe. Hade jag varit Katie Holmes hade jag nästan ångrat skilsmässan lite, trots allt scientologi-koko-tjafs.
Mhmm. Idag är det så kasst väder att inte ens jag orkar uppbåda någon eutusiasm över det. Den VÄRSTA sortens regn: "tunt" och lätt som liksom virvlar mot dig i vågor och tar sig in i varenda liten por. Blä.
MEN vi ska till Lisö och äntligen få fira vår lilla 2-åring!☺ Weeee♥ Och så ska pappa få en liten pressie förstås.

Ha en skön söndag, buddies. Catch you later!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos