söndag 25 november 2012

Novembers sista helg (gick alldeles för fort, som vanligt)

vid tangenterna: Jessica kl. 23:14
... men man kan ana ett visst jultema!☺
muggar, doftljus och kusmi jul-te
Shopping!
Lillys dansskola hade dansuppvisning  på Vågen igår på dagen och hela familjen var där och tittade på henne när hon dansade, förstås.  Till och med Pulia var hemma över helgen! Efteråt gick vi hem till Hamngatan och fikade.
... och de tre yngsta lade pussel.;)
På kvällen tittade jag och prinsen på film ("Arthur" med Russel Brand (bland annat), den gillade jag!) och därefter var det chai-te-dags till "Så mycket bättre".

Idag har jag bakat årets första lussebullar! LYCKAN! Och ja - BARA jag bakade dem. Tobbe tittade på fotboll.

... men jag hade hjälp av min nya vän! :D Jag fick den av Tobbe♥ Så. Jävla. Glad är bara förnamnet.
Hercules:en var slut där vi köpte den, så det bidde en Kenwood istället - som ju ser typ likadan ut. Haha.
Jag vet att det inte är den bästa bilden med motljus och allt, men den är FIN. Åhhhhh. Jag och Kenny. Vi ska baka mycket bullar och bröd framöver:D

Det har varit en väldigt bra helg, helt enkelt. Nu vill jag bara att den kommande veckan ska gå fort som tusan, så att jag får adventpynta och därefter åka och julshoppa med Jenny nästa måndag. Eeeep.☺☺

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos