måndag 12 november 2012

The Blues

vid tangenterna: Jessica kl. 17:09
Sitter med en toning i håret nu, den ska sköljas ur om typ en minut. Oftast blir ju håret mörkare än man tänkt sig när man tonar det, men så länge det inte blir kolsvart så är jag nöjd, haha. :)

Försöker rycka upp mig lite, det har varit en konstig dag. Jag fick en rejäl dos av The Monday Blues, tror jag. Det händer i princip aldrig nu när jag pluggar, men när det väl händer så slår den till ordentligt tydligen haha. Jag plöjer igenom senaste säsongen av Downton Abbey just nu och det hjälpte ju inte att det var typ världens sorgligaste avsnitt som jag kollade på medan jag åt lunch. :D Men ååh vad jag älskar den serien ändå. Kärlek på hög nivå.

Nu måste toningen ur innan jag ska börja med dagens soppa:D

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos