fredag 6 juli 2012

Underbara, efterlängtade FREDAG!

vid tangenterna: Jessica kl. 19:03
Den här dagen har, liksom gårdagen, inte gått i många knop. Herrejävlagud vad trötta vi var inatt, min Mathilda och jag! Alla minnesbilder jag har från de här två nätterna känns liksom oordnade, som om man har slängt ner dem i en låda och skakat om.
Imorse kompade jag iaf (det var planerat sedan igår) och gick hem 05 istället för 08. Guld värt! Jag hann krypa ner och slumra till med min prins i en kvart, tills hans alarm ringde, haha:) Men då hade jag ju kommit till ro och sov som en sten igen inom någon sekunder.
Nu har vi ätit thai till middag och jag har ätit glass... Och håller på att somna! Tjillevippen!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos