tisdag 3 juli 2012

Fullmånen stirrar in på mig genom fönstret och det här blir ett ganska random inlägg.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:40
Goooooosa.♥
Imorgon vid det här tiden sitter jag på jobbet och inväntar en båt som ska komma in vid 04-tiden. Eller nej, exakt vid den här tiden (23.15) imorgon så stänger vi incheckningen för 23.30-avgången, men därefter så är det dags att fördriva tiden väl med Matilda OC. ☺
Jobbar 21-08 både natten till torsdag och natten till fredag. Ska bli intressant att se hur det går och hur det känns... Även om det är de enda nätterna jag har innan det blir semester och tjänsteledighet.

Tobbe föreslog att jag skulle sitta uppe lite extra ikväll, men jag är TRÖÖÖÖTT! Haha. Försöker nog gå upp tidigt imorgon bitti istället, för att sova några timmar på dagen sedan.
Ja herregud... Som sagt, det blir intressant.

Nu ikväll har jag ansökt om bidrag och lån från CSN. Jag har fått höra att det är sååå enkelt, men likt förbannat var det saker jag blev osäker på hur man skulle tolka för att ge ett korrekt svar. Men jag tror att det blev rätt till slut. Jag är till och med så gott som säker på det.
Jag väntar med spänning på att litteraturlistan till mina kurser ska komma upp på Jensen online, hahah. Är så taggad!:D

Ett av skälen till att jag är så trött är att en av mina visdomständer gör sig påmind. Tydligen tyckte den att det var dags att hälsa på såhär innan semestern. Ikväll har jag känt att jag den högra kinden sakta men säkert svullnar och smärtar. Dessutom, som alltid när tänderna trilskas, så blir jag svullen i halsen, så nu gör det ont att prata, till och med. Jag hoppas det känns bättre när jag vaknar imorgon.

Gahhh, jag måste göra american pancakes snart! På semestern. Mmmmmm. Blev så sugen när jag såg Taralynns. Då kommer min prins att bli glad också. (Han i människoform, inte kattprinsen.)
 Nu börjar Scrubs på 6:an, så jag ska ta med min Puffis McFluffis och krypa ner i sängen som är uppvärmd och klar av nyss nämnda prins! På tal om det så var det något i avsnittet som var när jag gick och lade mig igår som gjorde att jag började asgarva högt utan att kunna hejda det. (Det spelar ju ingen roll hur många gånger man ser det - vissa saker är lika roliga varenda gång.) Då blev Tobbe irriterad - i sömnen - och drog upp täcket över öronen. Men han mindes det inte idag, så jag tror jag är förlåten!
Okej, god natt!♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos