torsdag 12 juli 2012

Fina tider, mina vänner!

vid tangenterna: Jessica kl. 21:50
Weeeeeeeee! Jag är så taggad på den här semestern! Imorgon ska jag ta en välförtjänt sovmorgon (gick upp sju idag för att vara klar tills Jollis skulle komma vid åtta - halv nio), äta frukost i lugn och ro och därefter sticka och GYMMA SKITEN UR KROPPEN. Mmm-hmmmmm. Tack vare knasiga jobbtider och den totala energibristen till följd av dem så har jag inte gymmat på över en vecka. Gick runt ringvägen i söndags, sedan har jag bara jobbat och sovit ungefär. Och gjort frozen cheesecakes till mina kollegor (i tisdags).

Imorgon går ju Tobbis på semester också, så på kvällen ska vi fira med thaimat!
... Hahahaha, som om vi aldrig äter det annars.☺
Det ska i vilket fall bli mysigt. Wihooo.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos