måndag 30 juli 2012

Sommarfest med charter-tema

vid tangenterna: Jessica kl. 00:02
Jag klickade precis loss på finalen av h&m´s rea! 6 klänningar, bland annat. Ibland kan bottenskrapet vara bra nog! :D Den dyraste modellen (som jag köpte två av) kostade 149 kr och den billigaste 40 pix... Så jaaa, med tanke på att jag behövde lite nya slit-och-släng-klänningar så var det perfekt att trilla in där ikväll. Några av dem kommer dessutom fungera som vardagskläder i höst också. ☻

Den 18:e är det sommarfest med jobbet! Tema: All-incusive charter. Därav fyndade jag några element till min utstyrsel nu också för billiga pesetas - annars brukar det alltid bli att jag panikfixar något i sista sekunden. Ja, typ två timmar innan förfesten ska börja, ungefär. TAGGAD! :D

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos