söndag 29 juli 2012

Skyrim, mf´s!

vid tangenterna: Jessica kl. 15:48
Nu köpte jag precis Skyrim - för andra gången. Hehe.
Jag beställde det i onsdags men upptäckte då att jag tabbat mig och köpt det till PC istället! Hahaha. Orka.
Men nu är det spelet på väg tillbaka till cdon och detta inom kort på väg hem till miiiiig. ☺Under tiden roar jag mig med att spela dlc´s till da2, köpte/laddade ner Legacy och The exiled prince i fredags. (Har Mark of the assasin sedan tidigare.)

Har otäckt höga förväntningar på Skyrim, vilket känns lite jobbigt. Jag har ju ändå väntat fram till nu med att skaffa det, haha. Det vore roligt att bli lika kär i något nytt som jag är i Dragon Age och Zelda-spelen. . .
Ohhhhhh.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos