söndag 29 juli 2012

Riktigt uppstyrd för en söndag

vid tangenterna: Jessica kl. 15:30
Jag har idag gjort följande klart anmärkningsvärda saker: 
 - duschat
 - fixat håret
 - sminkat mig
 - tagit på mig något annat än mjukiskläder
 - uträttat ett ärende på stan

Varför detta är så viktigt att berätta är för att jag i regel aldrig gör det på en söndag. Hehehee. Eller okej, om jag tränar, vilket jag brukar gilla att göra på söndagar, då duschar jag. Men smink och kläder hör verkligen inte till vanligheterna på veckans sista dag - om jag inte jobbar då. Men dg-uniformen och makeup för att dölja ett sömnigt fejs, det gills liksom inte.

Se bara på bilderna vad tjusigt utstyrd uppstyrd jag är! Mmmm. Duttig. Ikväll ska vi på BATMAN, dessutom. Vilken underbar dag.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos