torsdag 26 april 2012

Nytt hår (nåja) och ny doft! Yayyy!

vid tangenterna: Jessica kl. 22:55
Vi skojade till det lite (jag och Sara) och gjorde lite slingor + en sådan där mobbad "fejkad utväxt" i en bit av luggen. För... ja, varför inte?
Frisyren är samma som förra gången, där fxade vi bara till längden. (:

När Ralph Lauren´s Big Pony Collection för män kom förra våren (var det väl?) blev jag kär i alla fyra dofterna och hoppades att det skulle komma en upplaga för oss tjejer också - och nu har det ju det! Hurraaa!
Efter mycket velande fram och tillbaka mellan den rosa (som sedan fick uteslutas för tillfället åtminstone eftersom den var slut), den lila och den blå så föll valet slutligen på den blå - den är som en aningens uppdaterad version av den gamla 90-talsklassikern Polo Sport och är för "den sportiga kvinnan" - that´s meee! Hahaha;) En rolig variation till vardags mot mina Clean-dofter.
Och så fick man ju med en snygg väska också - even better! En bra strandväska. (mamio vad jag börjar längta till sommaren nu alltså.)


1 kommentarer :

S on 27 april 2012 kl. 14:15 sa...

Härligt! Fin i håret :) "ombre" heter det där utväxtgrejset ;) ochhhh jag har också tittat/luktat på nya Polo. Vill ocksååååå !!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos