måndag 2 april 2012

Fryskoma!

vid tangenterna: Jessica kl. 12:24
Jag sitter och drar mig lite för att gå ut. Det blåser ju som tusan och är inte direkt någon värme idag. Hmmmm. Fryser lite redan nu - att gå ut i det där känns lite mindre taggat än vanligt faktiskt, haha. På det så har jag ont i huvudet tack vare en visdomstand som helt plötsligt bestämde sig för att göra sig lite extra påmind. Samma sak som förra påsken - min kropp kanske försöker skrämma bort mig från påskgodiset?
Jag har i a f ringt NKC och bett om ett samlat betygsdokument, så någon nytta har jag åtminstone åstadkommit so far idag! Weeeeyyy. Jag försökte mig på en lite extra lång sovmorgon, men vid tjugo över åtta så var jag klarvaken. Nåväl. Jag gillar ju att gå upp tidigt, men idag ville jag liksom passa på lite eftersom jag jobbat hela helgen och inte har chansen att sova längre förrän på fredag. Men jag jobbar åtminstone inga kvällar den här veckan, bara på söndag! :) Happihappi.

Men okej. Klura ut någon middag då och sedan ge sig ut i kylan? Mhmmm.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos