onsdag 4 april 2012

I want you to want me for all that I am - I hope that you would try to understand

vid tangenterna: Jessica kl. 20:55
Jag lyssnar på SOLID HARMONIE! Hell yeeeaah. ROCK´N ROLL! De är för evigt intatuerade i min minnesbalk ihop med sjätte klass.

På allvar - varje gång jag hör "I want you to want me" så minns jag PRECIS ett specifikt ögonblick från Svandammsskolans musikhus, jag kan precis känna doften av dammet från grusgången utanför huset och vårpirret i magen. Den känslan är VÅR för mig. Det är svårt att beskriva ordentligt.

Jag lyssnar bara på tre låtar - för de gjorde typ bara tre som var bra. (hahah) Utöver nyss nämnda dänga så var det ju dessa:
"I´ll be there for you"
"I wanna love you"

Man anar ett tema i titlarna. (...)
OCH DERAS STYLING VAR JU BARA FÖR GRYM.
Hahahahahahahahahahahaha.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos