lördag 14 april 2012

Sovrummet är platsen där själen ska kunna andas.

vid tangenterna: Jessica kl. 00:21
Jag sovrumsknarkar på we♥it just nu.
Sovrum tycker jag ska vara mysiga och trivsamma: personliga liksom. Men det ska ändå kännas öppet, lufrigt. På samma sätt som ens tonårsrum hemma hos föräldrarna var format efter ens spretiga liv med massor av pryttlar och smådetaljer så vill jag att sovrummet ska vara uppstyrt nu när jag har blivit äldre. När man inte längre måste ha alla sina prylar samlade i ett och samma rum, m a o. Det känns som ett avslutat kapitel.
Som ni kanske anar av bilderna så är fönster och ljus en viktig punkt för mig. Jag älskar att vakna upp av solen utanför fönstren - och blinka mot månljuset när jag går och lägger mig sent på kvällen.






0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos