lördag 10 mars 2012

Lördag

vid tangenterna: Jessica kl. 11:11
Sitter på jobbet. Har varit här sedan nio. Det skulle jag inte ha varit egentligen. Jag skulle börjar klockan tolv och jag var jätteglad för det, för då får jag tid att vara med Tobbe och starta dagen i lugn och ro. Det gör att hela jobbhelgen blir så mycket mer uthärdlig, i synnerhet just nu när jag inte är på topp, direkt.
Men så blev det alltså inte och att påstå att jag hade något val vore faktiskt i stort sett en lögn.
Så nej, jag är inte på strålande humör direkt. Snarare så är jag bitter, sur och dessutom trött som ett litet murmeldjur. JAG HADE RÄKNAT MED SOVMORGON.
Sur sur sur. Suuuuuuur. Lalalallaaa.

Finast som han är så gick Tobbe ändå upp och åt frulle med mig vid åtta. Det är kärlek. :)

Jag slängde ner min laptop i väskan i sista stund och den hjälper lite, att surfa på våra jobbdatorer är ungefär som att resa i en tidsmaskin tillbaka till 1998 och de "uppringande" modemens tid. Dock så behöver jag verkligen ringa tre och kolla om jag kan få ett nytt mobilt modem, för min dongel från 2008 fuckar typ upp datorn med jämna mellanrum det bara är att tvinga den att stängas av och starta om igen. FANTASTISKT. Ska testa att ladda ner uppdaterad mjukvara till den.

Nu ska jag ta min smoothie. Hade med mig en till lunch igår och det var en hit, så jag fortsätter på det vinnande konceptet:)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos