onsdag 28 mars 2012

Hej igen!

vid tangenterna: Jessica kl. 09:47
Det bidde inget mer bloggande igår, för jag var tvungen att sticka iväg tidigare till jobbet, pga DET HÄR. Alltså. Ord kan inte beskriva hur underbart det kommer att vara den dag jag börjar på ett jobb som INTE styrs av en båts vara eller icke vara till havs.

Idag ska jag egentligen vara ledig, men vi har ledarskapsdag 14-20 så min enda lediga dag den här veckan är imorgon. Gud vad jag älskar mitt jobb just nu. [. . .]

Idag vaknade jag upp vid åtta, min senaste rutin trogen och jag hoppas att det innebär att min kropp börjat ställa om sig till sommartiden nu. IT BETTER. *viftar hotfullt med knytnäven mot kroppen*
Nyss trillade i a f nya numret av Isabellas ner på hallmattan - och ni vet ju, då blir jag ONE HAPPEE PANDA! Isabellas saves the day, liksom!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos