söndag 11 mars 2012

Jobbhelgen är över.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:40
Den gick.
Japp. 

Punkt där på det.

Idag hade jag delat pass, så jag var ledig på dagen mellan 13.00-17.30. Mamma och Inga-Lisa (Jennys svärmor, to put it simple) bor på Lisö och passar Lilly & Jolene medan Jenny & Jens är i Las Vegas för att fira en väns 30-årsdag (det är just SÅ man bör fira en sådan födelsedag, om ni frågar mig!). De kom hit och fikade med oss, jag hade gjort frozen cheesecake igårkväll; min nya favvovariant med creme fraiche istället för färskost. GOTT. Det var jättemysigt att ha dem här en stund, det är alltid roligt att träffa Jens föräldrar även om hans pappa förvisso är kvar hemma i Finland den här gången. :)
Mutti och ungarna träffar vi igen imorgon, de kommer hit och äter middag med oss. Inga-Lisa åker dock hem på eftermiddagen.
(ursäkta uppradandet av info, är för trött för att vara skriftligt kreativ)

Såhär såg det ut med hela gänget här!:)
Jag har varit helt slut på kvällarna den här helgen. Igår försökte jag verkligen TVINGA mig till att hålla mig vaken till SNL eftersom Lindsay Lohan var med (you´ve gotta love her), men jag misslyckades kapitalt och somnade typ 20 minuter in i programmet. WÄÄÄÄÄHH! Vaknade till en dryg timma senare när Tobbe kom och lade sig, somnade därefter om och kronsov hela natten. Imorse vaknade jag upp och var helt "Var är jag? Vilket år är det? Vad är det för dag?". Håller på att somna i datastolen as we speak, så att säga.
M a o: GOD NATT, young padawans.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos