måndag 26 mars 2012

Några avslutande väl valda (not) ord.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:38
Åhhh vad jag ser fram emot en förändring. Det kommer att bli magiskt och jag är SÅ JÄVLA LADDAD.
Vissa vet redan vad det rör sig om men jag försöker hålla det lite low key tills det är mer uppstyrt och "på riktigt". Ni kommer få veta sedan, förstås. Jag är livrädd för att jinxa något men kan ändå inte helt hålla käften om det, haha. Sorry.

Jag beställde precis den här bok-boxen. Har velat ha de där böckerna i flera år, men så har jag glömt bort att beställa dem hela tiden - fram till nu! Ser fram emot den leveransen. :)

Nu säger Puff åt mig att gå och lägga mig, så det ska jag göra. Jag hör Tempur-kudden ropa mitt namn också, den ba: "Jeeeessssssssssicaaaa! Jeeeeeessssiiiicaaa! Komsi komsiii!"

Och förresten, det här med sommartid... Alltså. Varför? ORKA! Kör vintertid året runt istället... eller sommartid... vilket det nu är som forskarna menar är den "korrekta" tiden att leva efter. Man blir ju bara dum i huvudet av det här hattandet. Just när man är på väg upp ur vår-tröttheten - då ska man tvingas gå upp en timma tidigare på morgnarna. WTF????????? Det spelar ingen roll om jag går och lägger mig vid samma klockslag som annars, jag är lika efterblivet trött ändå nu. Gaaaah. Förr om åren (i min ungdoms dagar) kunde jag inte bry mig mindre - bortsett från om man var på krogen och oroade sig för att de skulle stänga en timma tidigare eller hoppades på att de höll öppet en timma längre - men de senaste åren har det verkligen SUGIT APRÖV varenda gång det är dags för sommartid.

Oh well. Nu går vi och lägger oss, vänner. Jag jobbar 17.00-21.30 imorgon (kasst) så jag har åtminstone sovmorgon. GONATT!♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos