tisdag 13 mars 2012

Den 13:e mars 2012 - GRATTIS PÅ 19-ÅRSDAGEN JULIA!

vid tangenterna: Jessica kl. 19:57

Ja, idag är det 19 år sedan jag blev storasyster. Tiden går fort!:D Lilltrollet är ju i skolan i Nyköping så vi ska fira henne i helgen, det blir mysigt.

Jag har haft en väldigt behaglig dag. Jag slutade klockan tolv, tog en promenad, handlade, kom hem... och bara landade liksom. Både igår och idag köpte jag nya blommor för jag slängde alla julstjärnor igår på mammas begäran, haha. :) Ser ni "tekannakrukan" på bilden till höger? Klart att jag inte kunde motstå den.
  Överlag har den här dagen känts extremt vårig liksom. Värmen, solen, molnen, vinden... Känslan. Jag grävde fram ett helt gäng med krokusar i rabatten utanför vår port idag också - de hade kämpat sig upp under det jättetjocka lövtäcket men syntes inte. Stackars! Men nuså!!:)

Nu är det Simpsons, puss!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos