fredag 2 mars 2012

Har haft en ganska mysig dag ändå.

vid tangenterna: Jessica kl. 17:17
Jag vaknade till när Tobbe gick till bussen imorse vid sju, sedan försökte jag somna om i någon timma men det gick sådär halvbra så jag gick upp vid kvart över åtta. Jag kom liksom igång med dagen tidigt idag, har inte haft någon ro riktigt. Kom iväg och promenerade vid elva och uträttade lite ärenden på stan, köpte med mig lunch och en vaniljlatte hem. Jag satt ute på balkongen och drack upp den, det var så skönt! Hade öppnat upp rutorna så att vårvindarna drog igenom. Fint.
Jag köpte te på Fredsgatan 12. Sofia I hade tipsat mig om "En vårdag i Paris", ett grönt te som skulle vara jättegott. Jag är inget fan av grönt te, men var ändå sugen på att testa. Tyvärr blev jag besviken, så det får följa med till mutti imorgon, hon kanske uppskattar det mer än jag! Där får jag testa det med lite honung och låta det dra extra länge... Det tipsade Sofia om nu.
Jag köpte ett svart te också och det ser betydligt mer lovande ut redan!;)


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos