fredag 7 februari 2014

Insta-mashup-fredag!

vid tangenterna: Jessica kl. 16:10
Jag är så taggad på fredag att jag bjuder på en mix av mina två insta-poster idag. Scoooore.
HEEEJ! 
Jag är på så underbart fint humör idag. Jag mötte Sofia för lunchfika förut (som ni ser ovan så är det HELT OKEJ att inta en lunch bestående av koffein och socker när det är fredag) och det var nästan det första jag sa till henne att jag är liksom fnissig idag. Som när man hade en ovanligt bra dag i högstadiet, liksom. Hihihihi.
Såå. Nu när jag har satt ord på det så kommer något med 80% säkerhet inträffa som drar ner mitt humör till åtminstone vanlig vardagsnivå. Oooh well. Isf så har jag fått njuta av detta under halva dagen iaf!

Men plugget går bra, jag var pigg i morse och fick träningen gjord tidigt, jag har träffat le wimmie (och tagit en ofrivillig bild på henne som bildbevis), ätit ljuuuuvlig fransk kolapaj med en dubbel vaniljlatte till och så är det ju FREDAG! Hurraaaaaa! Dessutom hann jag hem från stan innan det började regna på riktigt. Ännu bättre. Som sagt, härlig dag.

tone it up, tiuteam, bodylicious, workout
Träning när den är som roligast♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos