torsdag 6 februari 2014

Åh du lilla blogg,

vid tangenterna: Jessica kl. 20:41
vad jag tycker om dig. Och er som läser den! Förlåt att jag bloggat lite dåligt på senaste. Det händer inte så jäkla mycket liksom, såhär i början av kurserna är det så mycket att styra upp, komma in i och skapa rutiner till som tar upp all ens tankeverksamhet. Och när jag väl avslutar för dagen så är det skönt att stänga av datorn och pyssla med annat, eftersom jag då har suttit där hela dagen. Ni vet.
Men nu börjar det strukturera upp sig lite, så förhoppningsvis blir jag lite mer kreativ här igen. Bare with me!
Nu... så är det dock dags för te. Tjing tjing!♥
Jag är kär i Aviary´s nya filter-set "Vice". Så jag bjuckar på 4 nästan exakt likadana selfies enbart för att få visa dem. Moahaha.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos